viernes, 13 de mayo de 2011

2do Premio do XVIII Certame Literario Luisa Villalta

He tenido la suerte de haber ganado el segundo premio en poesia gallega del certame de Luisa Villalta, realizado por el concello de Sada. Y me gustaria compartir con vosotros la poesia que presente:

Querote

Se me veras,
Algunha noite con estrelas…
Se me escoitaras,
Só unha vez cantar…

Escoitarías,
En medio dos meus soños,
Envolto coa luz da lua chea,
Como unha palabra toca teu corazón…

Querote, é o que sinto
E non podo crer que apareciches…
Querote, o berran meus ollos,
Desde o dia que che atopei…

Querote, e o que repito,
unha e outra vez.
Porque non o entendo
Porque o levo dentro…

Eu só quero dicirche en soños,
Quero decir con un son,
Cunha cancion,
Querote.

Como sexa,
como menos o imaxines,
sempre pensa…

Porque unha e mil veces o diría
Quedate comigo, todo o dia…
Apertame ben forte… non che vaias.
Mirame os ollos…

Dime o que sintes,
Dime o que pensas,
Sinteme o teu lado,
Bicame.

Comparte comigo
As tuas emocións,
Sinte que eu che entendo,
Esquece os medos…

Porque así o sinto,
Asi cho mostro,
E dentro miña o escoito,
Quedate, porque eu…

5 comentarios:

  1. Muito belle... its beautiful .... opaaa!!

    atte.. Vidal (:

    ResponderEliminar
  2. No la podrías poner en español? Sintiéndolo mucho no la puedo entender. Me gustaría que me hicieras ese favor.

    Un saludo ! y me encanta tu Blog!

    ResponderEliminar
  3. ENHORABUENA y MUCHAS FELICIDADES !!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Si claro, lo pense poner en español, pero entre los estudios no tuve ni tiempo! ;)

    ResponderEliminar